Hello mindenkinek, elindult a Storytelling Blog, amely egy szakmai blog lesz és elsősorban a közösségi média kommunikációban alkalmazható tartalmakról fog szólni.
Arról, hogy:
- milyen a jó történet, hogyan és miből áll a story
- milyen könyveket és blogokat érdemes olvasnod, ha jó történetmesélő akarsz lenni
- mi történik az emberi agyban akkor, amikor történetet mesélnek és….
- egyáltalán mi történik az emberi agyban akkor amikor történetet dolgoz fel
- miként érdemes a közösségi média különböző platformjaira videókat és élő közvetítéseket készítened,
- milyen kamerákkal, telefonokkal, mikrofonokkal és egyéb kamera kiegészítőkkel érdemes dolgoznod,
- mik a legújabb videós trendek, amelyeket érdemes követned,
- mit mivel érdemes összepárosítani,
- mik a legfrissebb videós közösségi média trendek.
Ezek mellett elemzünk videókat is, amelyekből közösen tanulhatunk és beszélünk a tartalomgyártás, a videó készítés pszichológiai hátteréről is.
Egyszóval igyekszünk nektek minden olyan terültről írni, minden olyan izgalmas szakmai fejleményről beszámolni, amely szerintünk elengedhetetlen lesz ahhoz, hogy igazán hatásos videókat, élő közvetítéseket készíts mobillal, mobiltechnológiával a közösségi platformokra. Ez nem csak egy technikai blog! Átfogóan kezeljük a közösségi platformokra készítendő videós tartalmak gyártását. Ahhoz, hogy sikeres videós tartalmakat készíts, nem csak technikai, technológiai tudásra van ma szükség a 21. században, hanem mélyen ismerned kell azt a közeget, annak a platformnak a közönségét, igényeit, ahova videódat szánod. Ezek ugyanis mind befolyásolják a videós tartalmak gyártásának, szerkesztésének logikáját is.
Ezért mondjuk mi azt, hogy videó és videó között nem csak műfajilag lehet különbséget tenni. Képesnek kell lenni arra is, hogy a közösségi platformokra gyártott videós tartalmak kapcsán is diverzifikáltan, csatornaspecifikusan gondolkodjunk. Nem mehet ugyanaz a YouTube-ra, a Facebook-ra és az Instagramra, vagy a storykba
Miért?
Olvass minket és mindenre magyarázatot adunk, mutatunk pár statisztikát is!
Ma már az a legfontosabb vezérelv, hogy mit szeretne néző! Ehhez pedig ismerni kell a közösségi média fontosabb trendjeit, a tartalomgyártás technikai újdonságait, és a nézőket is befolyásoló környezeti és pszichológiai tényezőket.
Ha ezt a blogot követed, olvasod, ezen a három területen biztosan fejlődni fogsz és egy dolgot biztosan megtanulsz: hogyan és mivel tudod eljuttatni a nézőidet a “wow” élményig.
Sok sikert és kitartást ehhez az úthoz, ránk számíthatsz! Hozzuk neked a friss, ropogós tudást, neked csak egyet kell tenned: kövess minket!
A következő bejegyzésben arról lesz szó, hogy miben különbözik egy közösségi platformra készített videó egy televíziós videós tartalomtól.